22.

22 dagar kvar. den första av dessa 4 veckor har gått förvånansvärt fort. jag trodde dagarna skulle sega sig fram som klister. idag ska jag iaf få träffa min lilla doris igen. hon lär ju ha växt en del på en vecka så nu e hon kanske större än en hand..:D åååå vad jag längtar efter henne. kan inte nån bara spola fram tiden jättemkt så att det blir den 14/9 NUUUU!!!!!!!!!!!!!

jag undrar vad som händer om 67 dagar. mystiska nedräkningar tycker jag inte om. och 67 dagar e alldeles för länge för att ha en nedräkning till. jag gissar på ett nytt album. och med ett nytt album en ny turné och med en ny turné ett nytt sverigebesök och med ett nytt sverigebesök mig och bobby längst fram i globen. men jag vill INTE INTE INTE behöva vänta 67 dagar på att få veta om så är fallet. jag vill veta nu. boka biljett NU och gå på konsert NU. inte om 67 dagar.

om jag hade varit barnslig och feg och tyckt att min blogg var en meningsfull plats för nåt slags ordkrig hade jag skrivit mer. men det tycker jag verkligen inte så därför har jag inte mer att skriva idag.

ajjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0