doris och den dåliga bloggaren.

ja. det var ett tag sen man skrev nåt. verkligen. sommaren e nästan slut(den är slut, skolan började i onsdags). bara två dagar i glassvagnen kvar. imorn och nästa lördag. så nu blir det racermålning i lägenheten så man kan flytta in nån gång.

jobbet har flutit på smidigt med undantag för första veckan när man fortfarande var nybörjare och inte riktigt kom överens med väffeljärnen. men jag och järnen är numera bästisar..:D tidigare mornar 6 dagar i veckan har satt sina spår och på söndag kommer jag sova hela dan. hade jag hoppats, men nej. loppis i ballingslöv för att försöka hitta nya köksluckor.

efter många nätter med långa diskutioner med mig själv med för- och nackdelar så har jag tagit ett beslut som många inte håller med mig om. men iaf.
image8
doris.
igår var jag och tittade på en liten krabat som numera heter doris. hon är 50% dansk-svensk gårdshund, 25% tax och 25% jack russel. och hon är min lilla bebis. idag fyller hon 4 veckor. vilket innebär att jag har 4 väldigt långa veckor framför mig. 14/9 kommer hon hem iaf. min lilla bebisprinsessa.

för tillfället sitter jag här alldeles ensam(nej inte riktigt för lydia är hemma hos mig) och saknar alla möjliga människor.
för att nämna några;
lotta, är vi ovänner eller?
linda, på måndag börjar vi!
angelica, vad gör du?
carolina, du har inte flyttat än, men jag längtar redan tills du kommer hem.
pappa, kan du inte glömma dodgen här när du hämtar vagnen?
sophie, dissar du mig?
jenny&co, kom tillbaka!
flanders, skål för fredrik!
mfl(jag har inte glömt nån, jag orkar inte skriva mer bara)

nu tog skrivarlusten slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0