skåp men ingen säng.

har idag inhandlad diverse skåp på loppisen i ballingslöv. det bästa köpet var helt klart det som jag ska ha i hallen. kommer passa perfekt till min fina röda hall..:D
själva loppisen (alltså inte ballingslöv kök-grejen) var ingen hit. bara massa skit helt enkelt. och inga hundsängar till min bebis.

efter att ha hämtat mammas och knuts tält vid tydingesjön åkte jag och mamma till tyringe för att köpa hundsaker. men det blev det inget av. det fann endast blåa sängar och inte ett koppel eller halsband syntes till. blev lite besviken måste jag säga.
imorn ska jag dock cykla bort och kolla i några affärer här i stan (vet inte varför jag har så bråttom när det är 4 veckor kvar tills hon kommer men så är det)

för övrigt tycker jag synd om ludwig som har slagit sig i huvudet och varit på sjukhuset idag.

imorn skola. äntligen.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa....

Numera äter jag melon till lunch! Du undrade hörde jag..
Jasså d va skitloppa i Blöv. Annat var det när far å jag sålde grejs där!
Stackars Ludde! Allt är väl ok med charmtrollet?
Lingonkräm

2007-08-20 @ 10:27:47
URL: http://mosterlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0