skola, säng och flyttstress

så hade man igår vad jag trodde skulle vara den första riktiga lektionen. men det var fel. var bara ett intro på hur man använder webbstödet. och det vet jag ju redan. jag vet ju faktiskt nästan allting ;-)
geografi verkar allmänt svårt. men det ska nog gå. jag och dubbel-lindorna ska ha pluggdagar så att man verkligen gör det man ska.
kändes lite konstigt att sitta i 219 utan angelica å carolina. men som tur e har jag ju Linda...:D
det har jag iofs inte idag när jag ska ha psykologi. men jag har hennes gamla bok. så det får gå ändå. har matte idag med. DET känns läskigt. har inte ens vågat kolla i matteboken för att se vad det är för läskiga saker jag ska lära mig. huh.

igår var jag på stoby och frågade proffsen om mitt golv eftersom alla tycker olika om hur jag ska göra och jag själv inte har nån aning alls. jag trodde att det fanns olja och lack att välja på. men det blev inget av det. han rekommenderade vax istället. och efter att jag ställt alla mina frågor om utspillt rödvin(som ja inte ens dricker själv) och hundklor så bestämde jag mig för vax.

efter det stressade vi in i en djuraffär för att kolla på sängar å koppel osv. så nu har jag köpt en säng, matskålar och halsband&koppel. inget blev rosa. :-( men mamma ska sy en rosa dyna att lägga i sängen. och detta var ett billigt koppel som hon ska ha i början bara. sen ska hon ha ett rosa..:D

nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra av min dag. borde sätta igång med webbdesignen och geografin eftersom ju längre veckan gå desto mer kommer jag ha att göra. ingen mjukstart här inte.


dessutom känner jag att jag borde göra färdigt i min lägenhet så jag kan flytta in nån gång. har haft den i snart 2 mån. kan nån komma å hjälpa mig?

på torsdag ska ja titta på doris igen. längtar efter henne. 24 dagar kvar. alldeles för länge tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa....

Geografi-vad ska du med det till? Du vet var Hässleholm, Smedstorp å Stockholm ligger allt annat finns i den övriga världen! Å dit e d långt. Har jag hört.
Får kanske ta mig till ditt å uppleva gamla minnen-titta på när du arbetar!
Kantarellkräm.

2007-08-22 @ 10:29:32
URL: http://mosterlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0