nobel.

äntligen en av mina favoritdagar på året. nobeldagen. normalt sitter jag hemma hela dagen och tittar på alla sändningarna. men tyvärr missade jag prisutdelningen idag eftersom jag var i skolan. och ännu mer tyvärr lyckades jag befinna mig i tvättstugan när alla gick in i blå hallen. klantigt. men resten av kvällen kommer helt klart att innehålla alla vackra människor.
tänk om man hade kunnat vara där. skulle dock bli nervös av alla regler och grejer. man hade väl fått plugga ett helt år i förväg för att lära sig allt. men det hade det nog varit värt. kungen eller fredrik hade ja velat sitta brevid. men jag får helt enkelt nöja mig med att sitta hemma i soffan och titta på min vän kungen.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vill oxå sitta brevid Knugen eller Fredde, eller varför inte nån kvantfysiker som jag kan diskutera mina nyvunna kunskaper i ämnet med. Men men, vi får som sagt nöja oss med att glo på dom. Tills du blir statsminister(eller kung) o jag utbildningsminister. :)

2007-12-10 @ 19:41:55
Postat av: Bananen

ja... det tänkte jag inte på... när jag blir det vill jag så klart ha dig som bordsdam..:D

2007-12-10 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0