finns inga ord.

åter igen hamnade man i en magisk värld några timmar. helt otroligt. vet knappt om jag har landat än. men ångesten kommer smygandes för boken nästa vecka. ska man streckläsa den som vanligt? eller ska man njuta av ens sista riktiga besök på hogwartz? får nog bli nåt mellanting eftersom man ska jobba oxå.

idag stör jag mig nåt så fruktansvärt på att jag försov mig. skulle åkt kl 9 men väckarklockan hamnade i min dröm på nåt skumt vis. och jag vaknade en stund innan jag skulle åkt. illa. verkligen illa. men nu åker jag strax. ner till ensamt arbete för sista gången.

får bli bättre på att skriva här antar jag.
nästa vecka.

good bajs


Kommentarer
Postat av: Världens bästa....

Nu kan jag snart din blogg utantill! Skärp dig nu och kom igen å skriv en massa kul om torget, glassen, livet å att du saknar mig! Drottningkräm!

2007-08-08 @ 10:30:53
URL: http://mosterlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0