norregatan 15

min lägenhet! sjukt. men häftigt. tog med lite prylar upp idag. lägenheten såg inte alls ut som jag kom ihåg den... men han som ja köpte den av hade prylar precis överallt så det var väl inte så konstigt att man inte fick nån bra bild. det var bättre än ja hade tänkt mig iaf. det är bara mitt stora förbaskade skåp som inte har nån självklar plats men det får väl lösa sig sen. kaffekopparna står i skåpet å väntar på dig lotta..;-)

nej nu ska jag snart krypa till kojs för ja ska upp i gryningen och tvätta. sen bär det åter av mot det vackra österlen(även om österlen inte är lika vackert inifrån en vagn full med sågspån)

gonatt partyhatt som min nära och kära vän och fd kollega brukar säga

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tackar för det! När du minst anar det sitter jag vid ditt köksbord och fikar ur Boan-kopparna!
Men det blir när du hantverkat färdigt. See you soon!

2007-07-02 @ 06:36:48
URL: http://mosterlen.blogg.se
Postat av: din kära vän och fd kollega

jaha? och vart står tekopparna o väntar på mej då?

2007-07-02 @ 19:41:32
Postat av: bananen

sophie... tekopparna står i mammas källare och väntar på dig..;)

2007-07-03 @ 09:32:04
Postat av: Jenny

MMM Mysigt att få dricka te i mammas källare, lyllos dig Sophie!!! :)

2007-07-04 @ 14:09:13
Postat av: bananen

ja å om du inte e snäll jenny så kan du få dricka vatten på vinden

2007-07-04 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0