en lucka.

blev utsågad igår. det tar sig nu må ni tro. men ack så mycket det är kvar. vet inte ens om den blir färdig till den här sommaren eller om premiären blir nästa sommar. så illa är det.
idag förbarmade sig lotta över mig och har hjälpt mig heeela dan. skönt att slippa göra allt själv. men fort går det fortfarande inte. önskar att jag kunde vara tre personer minst. för då skulle jag kunna måla, lägga och och plasta innerväggarna samtidigt. men eftersom jag bara är en person så kommer det att ta minst två arbetsveckor *suck*

fredagen var rolig. intressanta diskutioner och mkt öl. tyvärr är kingan inte vad det har varit..:'(

i lördags kom en liten jacob till världen. grattis emily å joackim!! jättesötis e han!!

nu ska ja bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0