en blogg

jag erkänner... jag föll för grupptrycket. vet inte riktigt vad jag ska skriva här... men mina och sophies lösningar på världsproblem kan ju kanske bli nån slags grund. mitt liv i övrig bjuder inte på några spännande överraskningar direkt...
nu blev det idétorka direkt... bra start det här..:S

kan ju kanske ägna en del tid/plats åt min sommarbebis oxå... glassvagnen på torget..:D ska ringa till eon idag och fråga hur det funkar med elen och så...
sen ska ja bege mig neråt tomelilla inom kort för att beställa tröjor och kepsar. jag litar inte helt på min käre fars smak vad det gäller den frågan. jag har redan förlorat en kamp dock. jag vill att vagnen ska vara faluröd med vita knutar, men pappa tycker att det är för murrigt, så det lutar åt att den blir vit med röda(ej falu) knutar. jag har helt enkelt lagt ner min röst i den frågan för att satsa på andra saker som känns viktigare. kläderna tex. sen ska jag även medverka vid själva byggandet och i sättandet av inredningen. något som jag förutsätter att jag får iaf medbeslutanderätt om eftersom det är min bebis...:D 
förhoppningsvis finns vi alltså på torget i början av juni om allt flyter på i lagom takt.

skolan är ju en annan stor del av mitt liv. nästan den största känns det som. inte för att jag lägger ner nån större energi på den. den sköter sig nästan själv kan det kännas som. iaf så gjorde jag mitt troligen sista prov idag. det enda jag har haft i engelska. så nu har jag två eng.uppsatser, en religionsuppsats och ett samhällB-prov kvar.
Sen är det alltså slut för denna gång. kommer sakna alla...:(

over n out för nu

Kommentarer
Postat av: Linda johansson

scysst bananen! men ärligt...glassvagn.. med vita knutar??men ok... smaken är som baken. önskar du kunde beskriva dina vänner från skolan, har hört att där finns många snygga som går där, en del trevligare än andra...hehe Men annars önskar jag dig lycka till med din blogg..kram..

2007-05-15 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0