en helg...

...har passerat. en låååång sådan som har gått fort som attan.
har hunnit med mycket. men inget som jag borde ha gjort. i fredags jobabde jag. i lördags va vi på jägersro och jag kammade hem storkovan(40kr). idag har jag jobbat röven av mig i åhus. fasiken vad roligt det var. längtar nåt enormt till sommaren och min egen lilla vagn..:D lär bli muskler på högerarmen haha man va lite seg i armen efter 4 timmar kan ja säga. och fötterna ska vi inte prata om. dessutom en sönderbränd tumme.. men de e smällar man får ta.

nog om helgen. imorron e det skola igen äntligen. men känns konstigt att börja 1240 när man e van att börja 10

nu e ja trött och ska sova en skvätt.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0