Faroanalys, åtgärder, arbetskläder, temp.kontroller osv

vilken dag va? värre än värsta skolarbetet. men nu e det nästan klart. bara ett protokoll att fylla i korrigerande åtgärder i. tror aldrig att jag har gjort så mkt i excel innan. tack för hjälpen broder.
nu ska alla dessa rutiner och åtgärder följas oxå. för en vacker dag står miljö&hälsa där å hälsar på.
kändes bra att skriva Hannahs glassvagn som verksamhetsnamn oxå. känner mig som en kung :D

sista riktiga lektionen idag. kommer sakna allt så sjuuukt mkt. när man tog studenten var man så glad att slippa alla idioter, värmlänningar mfl, så att man inte riktigt förstod allt det roliga man skulle sakna.
men nu är det annorlunda, den här terminen har varit mer än underbar. något som man kanske kan ana i mina betyg. vg som sämsta känns überbra med tanke på hur lite jag faktiskt har lagt ner i skolarbetet.
kommer till och med sakna lärarna. nåja. vissa iaf. mest sofie och birgitta, men kalle och leif har haft sina ljusa stunder de oxå. dock kan jag inte påstå att birgit kommer att saknas speciellt mkt. men hon ska ha ett tack för vgt iaf..:D
nästa termin känns dyster. hur ska det gå utan angelica och carolina? linda kommer iaf finnas nånstans på skolan nån gång. får hålla tummarna för att det blir historia a så vi har nån lektion ihop iaf.
meningen med allt detta draffset var att jag vill tacka alla för den bästa terminen jag någonsin har haft under min skoltid. och det är tack vare er. tack!

det är ett äckligt djur i fönstret.

jag syndade idag. av gammal vana beställde jag cola på mcdonalds. rackarns. med när jag ca 30 min senare satt på toaletten kom jag på att detkan inte ha varit så farligt med tanke på hur kort tid mcdonaldsmat tenderar att stanna i mitt system.

sophie har lämnat skövde. känns sorgligt. varför jag nu sörjer att hon flyttar från en stad som jag inte ens bor i. märkligt kan tyckas, men i botten finns nog skräcken på var hon ska hamna sen. vet inte vilket som är värst, karlstad eller umeå. ett e sjukt sjukt långt borta och det andra är i värmland. pest eller kolera. det fanns nog ett alternativ till vill jag minnas, så jag får helt enkelt hålla tummarna för det stället.

nu har jag skrivit väldigt mkt tror jag. och risken att nån skulle orka läsa mitt dravvel så här långt e minimal. så nu lägger jag ner.

åter till protokoll och skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0