spännande...

det här med blogg...:D eller inte... haha

vi har grillat i parken. det var mysigt. det blåser kallt ute säger mamma. inte klokt.
ja har tvättat me. duktig e jag.
nu ska vi röka.
jag tycker om sophie
jag tycker om linda
jag tycker om angelica
jag tycker om carolina
jag tycker om min familj
ja tycker om massa andra me
men ja orkar inte skriva mer.

mamma har köpt ett våffeljärn till sophie. men inget till mig. så nu ska ja nog gråta en skvätt. tänkt att livet kan vara så orättvist. jag ska nog bli röd så att jag kan motverka dessa orättvisor. synd att inte sophie e kille för då hade ja kunnat skylla på könsdiskriminering.

ajjö köp hö

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej
Tack vännen jag tycker om dig med för att du e så skoj o trevlig... KRAMIZ

2007-05-16 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0