tråkdag.

en oändligt tråkig dag. vad ska man göra? jag vet vad jag borde göra. men det är en annan sak.
jag borde helt enkelt ta tag i det sista som e kvar i skolväg.
kinartikel på engelska.
ett brev på semiformell engelska.
religionsarbete om etik och moral.
plugga på samhällsprovet om ekonomisk politik.

som sagt. jag borde.

jag vill ha ett fungerande ljudkort. varför har jag inte det? vad har hänt?

vad gör sophie?

vad gör jag själv?

varför ställer jag massa frågor i min blogg?
förväntar jag mig ett svar?

varför har jag en blogg?

varför ringde inte eon upp mig igår som de lovade?

nu ska ja ringa min gamle far.
hej då

Kommentarer
Postat av: Carolina

man ska aldrig lita på vad eon säger... :P

2007-05-17 @ 15:43:05
Postat av: jag

du skriver ju fan aldrig nåt i din blogg...schysst

2007-05-19 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0