trött.

det är jag. mycket. men detta var den sista tidiga morgonen. för den här terminen iaf. sorgligt att matten e slut. men skönt oxå...:D

lukas tog hem en kanin innan. jag höll på att börja gråta. hemskt var det. men kaninstackarn levde och verkade må bra när jag släppte ut den iaf. jag hade verkligen inte klarat av att slå ihjäl den om den hade varit skadad. dumma lukas.

sista samB-lektionen idag me. va ska bara ha prov nästa vecka och sen veckan efter det ska vi komma dit och få veta vårt betyg. jisses vad tiden har gått fort.

jeflarns eon som inte ringde tillbaka..:(

jag skulle ju baka maränger idag. men det glömde jag. men jag har inget att göra imorn ändå så då får jag väl ta tag i den saken.

jag är inte så bra på att blogga. men det kan ju kvitta haha

sophie och jag kom idag på att folk i det här landet helst av allt vill slippa ta några beslut själva och slippa göra nånting själva. helst skulle man inte ens torka sig själv i röven när man har skitit. det skulle göran, gudrun och mona fixa. de kan ju tala om för en när det ska ske och när man är färdig med. så slipper man fatta ett sånt beslut själv. fast som sophie påpekade är det väl bäst att det är göran som sköter det så att det inte bli könsdiskriminering.

lost snart. längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0