en ny vecka.

men fortfarande lika lite att skriva om.
doris och jag bara myser. och hon växer. sen händer det inte så mkt mer.

ska dejta min sailor man på fredag. det ska bli skoj. men det där med hans titel börjar bli jobbigt. han började ju sin karriär som toy boy och sen uppgraderades han till sailor boy när han började göra lumpen. nånstans på vägen insåg jag att han hade uppgraderats ännu en gång, till sailor man. men. nu är det mindre än två vecka kvar till han muckar, och sen är han ju inte nån sailor alls. och bara man känns lite fattigt på nåt sätt. får försöka komma på nåt. han ska trots allt vara i thailand i en evighet efter att han har muckat. så jag har väl resten av året på mig att känna efter..:D

image23
image24

lite större har hon blivit..;-)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ar det dar nya bilder? Hon ar fortfarande mini, sotisen. Vem ar sjomannen? Tack for ditt inlagg forresten, hur kandes det att vara sa nara, sag du nat? Gah kan inte sova! Ska upp halv 4, om tre timmar, for att aka till Manila. Hall dig nu borta fran det hemska stallet tills jag kommer hem. Poss

2007-11-26 @ 17:15:15
Postat av: bananen

den första bilden e gammal... där e hon 8 veckor. de andra bilden e alldeles ny..:D

2007-11-27 @ 13:56:47
Postat av: Kjelle

Hej! Jag heter Kjell, men du kan kalla mig Kjelle. Jag råkade surfa in på din blogg. Det står att din hund bara växer och växer men jag tycker hon ser ganska livlös ut på den andra bilden. Hon är inte död va? Jag bara undrade. Mvh / Kjelle

2007-12-06 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0