ett liv i mörker.

ja nu sitter jag här i mörkret. känner mig lite konstig. men nu kan jag iaf se nånting.

var på ögonmottagningen på csk idag för att kolla vad som e fel på mitt öga. efter många och konstiga tester kom de fram till att de inte hittade nåt fel. och det var ju bra. mindre bra var att de droppade nåt i mina ögon för att göra pupillerna stora. detta medförde att jag inte såg nånting på nära håll och att jag är ljuskänslig till imornkväll. jag blir rädd när jag ser mig själv i ögonen. mina ögon är BARA pupiller. läskigt.

igår var jag och doris ute och gick i över 3 timmar. det var väldigt trevligt. speciellt timmen som flanders sällskapade med oss..:D

på söndag är det grosse gåsamiddag med familj och släkt och knuts familj och släkt. ska bli roligt. dock är jag lite skeptisk till svartsoppa. men man kanske borde smaka? eller så borde man inte det. får se.

tack för idag slut för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0