varför.

jag kan tänka många gånger om dagen att nu har jag massor med saker att skriva i min blogg. men så fort jag loggar in och ska börja skriva så blir det lixom inget av det. konstigt är det.

nedräkningen e slut nu. och från högtalarna kommer det underbar musik. det är en magisk känsla att få höra ny musik från mina gossar. den här skivan är lite annorlunda än tidigare. dels så är det ju en gosse som saknas och sen är det lite annorlunda sound. kan inte hålla med om att det är deras ursprungliga sound. men helt klart lite mer tempo i vissa låtar. och ett nytt sound helt enkelt. jag vet inte om den slår förra skivan. men bra är den och bättre blir den ju mer man lyssnar på den. läste en recension igår... hon tyckte att en av låtarna hade ett kent-sound. det håller jag verkligen inte med om. verkligen inte.

högskoleprovet är ännu en gång avklarat. blev lite besviken på mig själv. hade bara ett rätt mer än förra gången. och alla säger att man ska få såååå mkt bättre resultat andra gången. det gäller tydligen inte mig. får hoppas på att normeringstabellen ser annorlunda ut den här gången helt enkelt.

ikväll blir det halloweenfest. för felicia och henne kompisar..:D ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa...

Hur kan det bli en kuslig halloweenfest när världens bästa häxa inte är bjuden?

2007-11-03 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0