oh yeah.

jag har information. och jag har hopp. januari-december -08 åker pojkarna(kan man kalla dom för pojkar fortfarande?) på världsturné. och vad är en världsturné utan stockholm.
så bobby. snart. snart.
mer information är att skivan kommer 30/10 och heter UNBREAKABLE. är jag lycklig? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
tänk att det är 10 år jag har levt med mina pojkar. och allt började med att jag absolut inte ville tycka om dom. jag totalvägrade för att inte vara som alla andra. men efter den där kvällen hemma hos lisa när de sjöng a cappella på söndagsöppet kunde jag inte stå emot dom. sen har det lixom rullat på. kommer aldrig glömma när jag fick  den första konsertbiljetten i födelsedagspresent. vilken lycka.
och tänk hur mkt pengar och kärlek man har lagt på dessa gossar.
när brian skulle opereras och jag hade min blue ribbon på mig i veckor innan och när dagen väl kom så glömde jag den hemma. haha. man var lite väl besatt på den tiden. men på nåt konstigt sätt kommer allt det tillbaka när man vet vad som väntar.
ingen som inte har varit med från början kan förstå vilken lycka det är. och det förstår jag. och struntar fullständigt i alla andras åsikter om det.
jag har gjort som jag har lovat.
KTBPA. alltid.

idag är det faktiskt bara en vecka kvar till jag får hämta doris. och jag har bara mat kvar att köpa.

idag får man tacka lasse för allt han har gjort. lycka till i fortsättningen och vi är tacksamma för allt du har gjort för alliansen.
och ett lycka till till janne. du kommer säkert fixa det här galant. även om jag ahde hoppats på nyamco.

ajjö nysnö

Kommentarer
Postat av: Världens bästa....

Är det detta du väntat på och inte visste vad det var du väntade på?

2007-09-07 @ 20:06:17
Postat av: bananen

jajjemän..:D det verkar så... ska du med till globen? ;)

2007-09-08 @ 13:37:44
Postat av: lisa

Tack Hannah för vackert omnämnande. stolt!
Keep The Backstreet Pride Alive. O ja, de får alltid heta pojkar!

2007-09-09 @ 00:05:13
URL: http://sinnika.blogspot.com
Postat av: bananen

haha men det var väl så det var? eller minns jag helt fel? efter vi hade gått lucia??
följ med på konserten vettja..:D

2007-09-09 @ 12:40:23
Postat av: Carolina

Nu måste du ju vara överlycklig... får du ju bara hoppas dem komer till vserige med :P

2007-09-12 @ 09:25:49
Postat av: Golman

När ska du växa upp?

2007-09-13 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0