ALDRIG MER!!!

VILL JAG HA EN ÄCKLIG FLADDERMUS HÄR INNE!!!!!!!!!

usch å fy.
äckligt!!!

härmed bjuder jag in alla sveriges spindlar här(fast jag är livrädd för dom). bara jag slipper fladdermöss.
en spindel eller annat liknande småkryp i olika storlekar kan man enkelt slå ihjäl efter adrenalinet har slått på.
MEN VAD GÖR MAN MED EN FLADDERMUS?
jo man får panik och ångest och så vidare och skriker och gråter hysteriskt.
och så ringer man till dom som är typ en mil bort och ber om hjälp. logiskt. nej.
men linda lånade snällt ut kenny som fixade allt.
TACK!

usch.
imorn ska ja försöka skramla ihop till nån slags nät att sätta upp utanför fönstret.
så att detta ALDRIG händer igen!!!!

fy

Kommentarer
Postat av: Anonym

sooooo... u r batless now?? jag har hört att fladderfittor lägger barn
i smågömmor när dom kommer inomhus, tänk själv.. hur kul e det att föda utommhus...va??hoppas att den stackaren överlevde.. men det va sjukthysteriskt kul när du ringde.. jag ska kankse börja blogga.. för det vafanimig det roligaste samtalet jag någonsin fått... jag kan se dig och doris.. inlåsta hysteriska på toaletten.. gud!! i almost wet myself!!!! hahahah pöss

2008-04-24 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0