en helt ovanligt lat lördag.

har inte varit hos mormor (halsont)
har inte strukit mina lakan som annars är en lördagsgrej (lathet)

helt enkelt har jag bara latat mig.
jag har gjort saker. men allt faller under att inte göra nånting.

jag har pratat i telefon(duh) mest med sophie(duh)
jag har spelat sims
jag har kollat på hästarna(förlorat på V75 och vunnit på V&P).
jag har legat dubbelvikt i sängen och skrattat åt mina egna skämt(ingen annan gör det)
jag har kollat på film.

det här filmtittandet var intressant.
jag följde rekommendationer och såg Juno.
den var bra.
jag tänkte vara lite modig och se en film utan rekommendationer.
det var dåligt.
sjukt dåligt.
helt psykad film. 5-6 filmer igång samtidigt i en. fast ändå samma.
jag blev åksjuk. och kände mig psykiskt sjuk.
se inte den.
the tracey fragments.

nu undrar jag vad jag ska göra.
sophie tittar på Juno. hon gör alltid som ja säger.

ska ringa till jenny.
terror.

Kommentarer
Postat av: Doris

ovanligt lat? du är väl alltid lat?

2008-04-06 @ 13:52:04
Postat av: hmmm

jag undrar hur doris har nått upp till tangenterna

2008-04-06 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0