en helt vanlig onsdag.

och jag är trött.

jag har lagat mat idag. helt otroligt. kycklingvingar, broccoli och lotta-sås. mums.

igår var det tisdag. 1 april. jag hade världens bästa aprilskämt och lurade fler än jag brukar. enda sättet att jag ska lyckas är dock att jag gör det i telefon eller på msn eller nåt annat sätt där man inte kan se på mig att jag inte talar sanning.
jag sa till alla att jag inte klarade teorin. alla gick på det. efter olika mycket tjat.
korkade e ni. klart att jag klarade det.
hur skulle det sett ut om jag inte hade gjort det?
brukar jag inte klara mig?
det var en stackars grabb som hade glömt legget. asg. han fick gå hem igen. stackarn.
tyvärr är det extremt lång tid kvar till uppkörningen. kanske lika bra.
är trött på jonas nu. han bara hackar på mig.
hur ska ja kunna köra i exakt rätt hastighet när det ändras mellan 50 och 70 var 20nde meter? det går inte.. speciellt inte när jag bara får motorbromsa. *suck*

för övrigt är ja sur för det är inget riktigt top model på tv..:'(

jag undrar en sak...
vad har marie-louise i rent hus emot hemlösa?
och vad är det för orgier hon tror att dom har på nätterna i ödehus?
ja säger som marlene
NÄMEN GUD I HIMMELENS VILDA PARADER

ajjö puckopö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0