ibland...

.. så kan jag tänka att det och det ska jag skriva i min blogg... men det blir aldrig nåt av det...
jag är ingen bloggare helt enkelt... men det är mkt jag inte är så varför vara ledsen för det?

sommaren är snart slut. på lördag för att vara exakt. sen har jag en hel veckas semester. antingen kommer jag inte göra nånting alls, eller kommer jag göra alldeles för mkt och vara ännu tröttare när veckan är slut.
men jag är faktiskt otroligt nöjd med den här sommaren. bra försäljning, bara tre "jag är så trött så jag gråter åt allt-anfall", två dagar nästanledigt i veckan, ett raycobesök, träffat barnen nästan varje dag, en familjeutflykt till brösarps backar, ett nytt skrivbord, en ny dator, ett nytt jobb, alldeles för mkt läsk och korv, en antagning på högskolan.... osv

nu är det inte långt kvar tills jag inleder min lärarkarriär..:D
v35 börjar jag... mån el tis. tycker att dom borde skicka ut papper nu. så att ja slipper va så nervös.

på måndag börjar elise skolan. det är faktiskt ännu häftigare. fast häftigast är att hon ska gå i stoby. å vad jag längtar efter att ha en giltig anledning att smyga omkring i dungen och leka... kommer dra med mig barnen så att det inte ser så dumt ut...
nån annan som vill va med?

nu försvann allt jag skulle skriva...

kanske fortsätter nån annan dag... vem vet?

ajjö allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0