student.

ja nu är kåravgiften betald och uppropet avklarat så nu kan man titulera sig student på riktigt.
jag har även gått emot mina principer och gått med i lärarförbundet och lärarnas riksförbund. dock endast för att jag fick massa saker av dom..:D en ryggsäck, två kalendrar, böcker, gratis lunch, ett mastercard med 100kr och massa annat draffs för 125kr totalt. lärarförbundet e betalt en termin, sen slipper jag den skiten, och lärarnas riksförbund hela studietiden dvs 3½år sen e den skiten med slut och jag är åter mig själv igen.

imorn e de introduktion så då börjar allvaret....
och nästa vecka börjar oallvaret..:D
inspark(fd nollning) men ja vet inte riktigt om ja kommer orka med hela vecka + skola... men sittning på onsdag blir det helt säkert och ev pubvandringen på fredag... kanske lite lekar på tisdag med... får se hur schemat ser ut.
om tre veckor är det VFU. och jag SKA va på stoby skola.

äh nu orkar ja inte mer....

Kommentarer
Postat av: Owe

Det känns najs att vi äntligen är på samma nivå igen. Välkommen till min egen akademikerklubb...

2008-09-01 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0