första lektionen osv

jag är trött. och fryser. men jag tänker inte bli sjuk nu.

skolan är igång. första lektionen idag. bokföring. inte meningen men säkert användbart.
rörigt har det varit hela veckan. är inte riktigt klart än men det ser ut som att det skulle kunna komma att se ut såhär:
Kalkyl A
Bokföring
Matte C (forts)
Religion B (Birgitta!!!)
Geografi B (Kalle!!!!!)
Historia B (?)
Sam B (igen)
för ett par dagar sen såg det bara ut som 200p. nu är det iaf 450. tack vare att det finns änglar på hts.

jag tänker inte skriva nånting om det ni e mest nyfikna på. ni får fråga istället. ;-P

jag har en fråga.
varför verkar det som att mina älskade syskon tror att jag är lesbisk?


Kommentarer
Postat av: Ett av syskonen

HA HA HA!!! Har aldrig trott, bara jävlas lite med dig! Puss, jag älskar dig!

2008-01-10 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0