en spännande dag.

följde med jenny och barnen till ikea.
heltäckningsmattan på deras ovanvåning var i väldigt fint skick när dom flyttade in.
det är den inte längre.
ester har gjort sitt för att se till att få den utbytt.
men svante har verkligen lyckats de senaste dagarna.
han har spytt och bajsat ner den totalt.
så nu blev det nytt fint golv på ikea.

nu kan jag inom kort kalla mig själv bilägare.
pappa ropade in en bil på kvd idag.
blev en aning större än jag hade tänkt mig.
men det blir säkert hur bra som helst.
imorn åker jag och faren upp till göteborg och hämtar hem den.

barnens ridlektion idag med.
gissa om min haka hamnade på marken när monika frågade om jag vill rida en häst med.
blev jätteglad.
fick rida den hästen som elise normalt sett rider. mimmie.
det var jätteroligt... men det kändes att det var 5 år sen man red lektion senast.
blev lite mer att tänka på än när man åker runt på lunna.

ja detta var väl dagens bästa antar jag.

på återseende vänner och ovänner.

Kommentarer
Postat av: jenny

de va ju en hemlis med golvet ju...

2008-11-15 @ 02:05:55
Postat av: V.B

Lyllo daj som ska bli bilägare....vill ja åxå va...

2008-11-15 @ 20:25:34
Postat av: hon den där

ja gillar inte hemlisar.

så de såååå

VB vill du komma och åka med mig i MIN STOOOOOOOOORA bil???

hörde förresten att du vill åka till dammark utan moi...älakt

va det så hemskt förra året?

2008-11-15 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0