så...

...ett steg framåt. jag har ändrat fonten så att man slipper få en billig fylla när man läser min blogg.

vilket mysigt väder. dojjan höll inte med mig utan hade extrembråttom in i morse. men jag ligger i soffan med två filtar snurrade runt mig och läser bloggar.
funderar på att lägga mig i sängen och sätta på en film istället.
idag är en sån dag som man får ligga kvar i sängen hela långa dagen och bara slappa...
nu blir det iofs inte så för jag ska lämna tillbaka golfen till heidi nån gång under dagen.
men ja ska ligga kvar i minst 3 timmar till tror jag. om inget oförutsett inträffar.

längtar till onsdag och ett nytt 90210.
en riktigt bra spin off faktiskt.
väldigt lik alla andra ungdomserier, men allt har återkopplingar till gamla bevvan vilket gör det lite bättre och lite mer intressant.

nej som sagt.
nu kryper jag ner i sängen en stund till.

ajjö vattenpö(l)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0