trött.

jag är så sjukt trött hela tiden. vet inte vad det är. kanske en förkylning som inte bryter ut?
jag orkar knappt gå upp ur sängen på morgonen.
idag har jag inte gjort många knop iaf.

kollade på 3 bones-avsnitt och gosade med hundarna i sängen.
letade bilar på blocket.
körde bort till mamma och knudan och lämnade en fyriskaka som jag bakade igår.
fick en hel påse med nybakade bullar. finns det något bättre än att komma hem till mamma och känna lukten av hennes nybakade bullar? tänk om man inte hade haft en mamma som bakade världens godaste bullar... då hade livet varit lite fattigare.
följde med mamma och flyttade pölsevagnen. var inom ÖB en snabbis.
sen körde jag till kvantum och köpte mjölk och bregott.

kollar på dr.phil nu. skrämmande ämne.

spännande att få lite nya läsare. ni är så välkomna.

nej åter till tvn...

ajjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0