happy halloween



nu är det äntligen halloween.
en av mina favorithögtider. helt klart.

igår var det pumpakväll. jag och barnen skulle fixa tre stycken. men plötsligt satt jag där själv.
dom tröttnade på att gröpa ur. vilket jag kan förstå för det är varken roligt eller lätt.
jenny döpte dom men jag kommer inte ihåg namnen nu.
fina blev dom iaf. som alla ser här ovan.
mitt finger däremot blev mindre fint.
lyckades skära upp lilfingret över leden. gick ner till benet men var ganska litet så jag tror nog att det ska läka.
har ett fint plåster med rosa fåglar på så att såret ska gå ihop.

igår skulle jag ha ridit westernlektion. och det gjorde jag. i ca 5 min.
jag trodde först att han tyckte jag var för dålig på att rida och därför avbröt.
men så var inte fallet.
han tyckte att hon var stel(lame) i ena bakbenet och ville därför avbryta. dock fick jag beröm för att jag red henne bra.
nu har jessica pratat med veterinär som tror att det kan vara artros, så en veckas vila. minst. sen spruta och så ska hon förhoppningsvis bli bättre.
imorn ska jag iaf ut med engla så att hon får rida själv som elise gjorde. christian ska följa med och titta.

nej nu måste jag nog packa ihop mig.

har inte en aning om vad jag ska klä ut mig till eftersom alla affärer som inte har flytande latex har förstört mina planer.

en gång i tiden hade jag en liten väska full med sånt smink. undrar var den har tagit vägen.

så allihop
ha en läskig halloween för det ska jag ha.

buaaaaaa


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0