hmm.

jag undrar hur länge det ska se ut såhär här....
i dubbel bemärkelse...
här.
och här.
bloggen.
och min lägenhet.

min tvättdag har flyttat sig för många gånger nu. allt för många gånger.
senast igår kom en sadel i vägen.
en jättefin allroundsadel till barnen och nicole.
körde ut till ignaberga direkt och hämtade den.
sen ut till stoby och överlämnade denna tidiga julklapp till mina små kycklingar.

elise har provridit och säkerhetstestat(trillat av) den...
helt perfekt är den.
och helt superduktig är elise.
första galoppen idag.
och jag vågade släppa henne med när hon skrittade av.
gick hur bra som helst.

fick en mp4-spelare idag. tack illustrerad vetenskap.
än så länge funkar den iaf...:D
ska mest ha den till ljudböcker har jag tänkt.
och för 75kr + två nr av tidningen får man ju inte så mkt.

nej nu ska det sovas.

btw så kom ja sist på bowlingen i förmiddags.
nästa gång vill jag med ha staket för rännorna.
annars säger jag som ludwig.
orättvist.

gonattprutt.

Kommentarer
Postat av: Therese

TAAAAAAAACK! Känns så bra :)

2008-10-29 @ 11:49:02
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0