back to my schoolyard

and back to where it began

---

för 10 år(+några månader) sen flyttade min storasyster 50 mil bort. jisses vad ledsen jag blev...
att ha världens bästa syster så långt bort har varit jobbigt ibland...
och det har inte blivit mindre jobbigt när barnen kom och man inte har kunnat träffa dom så mkt som man hade önskat...
men nu när jag är lika gammal som hon var då när hon flyttade, hälsar vi henne välkommen tillbaka.
nu är dom på plats i stoby(utom christian stackarn som är kvar i svinninge månaden ut) och trivs hur bra som helst. elise och engla är ute och leker med kompisar hela dagarna... å vad man kan sakna den tiden när det var man själv som sprang omkring på gatorna i stoby och busade....:)

även skolan rullar på och det är fortfarande lika roligt även om inte alla föreläsningar är lika spännande.... haha
var och fick spruta i armen idag..:S tbc-test eftersom jag tydligen var i en riskgrupp. på fredag ska det läsas av... spännande.
tänk att de finns så många lagar nu förtiden... man ska inte ha tbc och man ska även vara prickfri... får väl se vad rikspolisstyrelsen skriver i brevet som borde komma snart...
vfu-platserna är valda och jag håller stenhårt tummarna för att jag får en skola i stan. tyvärr kunde jag inte välja stoby..:S
basgruppen är även den i rullning och jag tackar alla gudar i hela världen att jag har madde annars hade jag inte stått ut.... men det är bara en termin så det ska nog gå bra.

höstkläderna och höstjackan är nu hemma och jag känner mig redo för ännu en underbar höst. för att göra den lite bättre så kommer faktiskt min nära och kära, vän och föredetta kollega sophie hit. på riktigt. biljetterna är till och med bokad. ta mig tusan

nu ska jag sova för den här veckan har alldeles för tidiga mornar. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0