en diskmaskin. ljungdala. ett kalas. osv.

det händer mycket just nu.
eller så händer det inget alls.
beror helt på hur man ser det.
men körigt är det.

i fredags fyllde farmor år. och i lördags var det storkalas. jättegod mat och väldans roligt var det. jag älskar verkligen när vi träffas allihop sådär.

i fredags köpte jag diskmaskin och idag har knut kopplat in den. känns väldigt bra. kanske mest eftersom den bara kostade 100kr. tack ekorren...:D

nu är vfu-placeringen klar. och jag ska vara på mellanstadiet på ljungdala. exotiskt och spännande. tror man kan lära sig väldigt mycket där. men kanske oxå bli avskräckt. den här första vfun är ju till för att vi ska känna efter om vi har valt rätt.
men jag tror nog att det ska gå bra.

snart kommer sophie. då blir jag glad.

så nu har ja bloggat lite iaf.
tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0