en flicka som heter...

lunna.
idag har jag träffat något av det sötaste jag har sett.
en flicka som heter lunna helt enkelt.

lunna är 17 år och totalt outbildad. men det ska nog gå bra ändå. för tillsammans ska vi lära oss saker.
hon räddades från ett hemskt liv förra året(tror ja de va) och bor nu ute på röingegatan och lever ett lyckligt liv.
lunna är alltså en nordsvensk som jag numera är medryttare på. totalt outbildad är hon förresten inte... för hon är inkörd men inte inriden. så egentligen åker man bara häst än så länge. men hon är väldigt lyhörd och försöker verkligen hela tiden.
men jag ska lära mig med henne för jag får westernlektioner i hästveda oxå.
allt känns nästan för bra för att vara sant...:D

men nu e jag trött efter en sån här aktiv dag.

börjar vfun imorn med att vara ledig. känns bra..
men på tisdag ska jag vara där kl 0820... spännande

gonatt partyhatt

Kommentarer
Postat av: mimmi

hej hannah!



jag har ett nanny företag...

2008-10-08 @ 10:37:56
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0