den stora bloggdöden.

jag önskar att nån kunde uppfinna en självuppdaterande blogg.

fast vissa saker kanske man inte hade velat dela med sig av.
som fortkörningsböter. tex.
eller att jag inte har nån lust att städa så det ser hemskt ut här.

men andra saker hade varit fint.
som urdrag ur alla intressanta föreläsningar i linköping. citat som
"om en bestraffning inte leder till minskad frekvens av det oönskade beteendet är det ingen bestraffning, utan misshandel"
eller att jag bor i hus med min andreas. att jag överhuvudtaget har en andreas.
eller varför inte lite bilder från en eftermiddag i lund med mina gamlaste vänner.

men nu är det inte så.
kanske kommer blogglusten med vårsolen?
kanske har inte nån ens saknat mig.

so long



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNADE DIG SÅ ATT JAG DOG!!

2009-04-13 @ 13:39:40
Postat av: banan

men wooot... har jag haft ihjäl nån me nu bara för att ja inte har bloggat..:S inge bra alls... vem e de som ja har haft ihjäl då?

2009-04-14 @ 10:32:10
Postat av: Fanny

Oj, jag trodde att namnet kom med :) Det är ju Fanny!

2009-04-15 @ 08:45:51
Postat av: Lisa

jag tycker att kvalitet är bättre än kvantitet, så du sköter dig! :)

2009-04-16 @ 11:14:46
URL: http://sinnika.blogspot.com
Postat av: Fanny

Jag tycker bättre om kvantitet - så ni får tyvärr underkänt båda två!

2009-04-16 @ 16:53:15
Postat av: Lisa

och det ska komma från damen som producerar minst inlägg av oss alla...

samtidigt behöver vi henne, hon är en trogen läsare. så, ja, jag ska göra bättring.

2009-04-17 @ 19:00:21
URL: http://sinnika.blogspot.com
Postat av: banan

wot... det här är ju nästan en självuppdaterande blogg... här är iaf febril aktivitet utan att jag vet om det..:)

2009-04-20 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0