kanske dax igen

för en liten uppdatering från de tjörnarpiska skogarna.

i lördags va jag och doris åter på frisbeekurs, denna gång hemma hos cima och stef och med mamma, knut och lydia som sällskap.
träningsvärken i armen sitter fortfarande kvar, men kanske har jag oxå lite bättre kastteknik nu.
doris börjar iaf närma sig att fånga dom i luften, och hon var extremt duktig när hon väntade på sin tur. cima gick och sa till henne en gång när hon skällde i början sen var det knäpptyst. hon e duktig min sessa.

lydia var helt klart bäst i gruppen och jag lyckades ta några bilder på henne.


idag ska jag klippa färdigt nalle hade jag tänkt. och kanske gå igenom egenkontrollprogrammet så man kan skicka in det till miljökontoret.
sen ikväll är det dax för agility med doris och fillifjonkan..:)

auf wiedersehen eller hur det nu stavas...:)

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

det blev samsungen :] Ngn skrev att man lätt ringer upp andra när man pratar i den, är det så elelr det finns ngt knapplås typ?

2009-04-23 @ 20:18:12
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Heidi

Men typ dax för en ny uppdatering då rå :) Här äre långt mellan gångerna. Kramiz !

2009-04-28 @ 17:28:14
Postat av: Ann-Louise

Härliga bilder!!!!

2009-05-20 @ 11:36:01
URL: http://hastochhund.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0