drömmar som blir verklighet och ett litet frågetecken.

sommaren rullar på. lite sämre väder. men det kan fortfarande vända.
jag jobbar mindre än förra året vilket är helt underbart. dock började jag räkna på det och jag kommer upp i över 40 timmar/vecka fast jag bara står i vagnen 2-4 dagar/vecka. så det är inte konstigt att man är trött ändå.

doris är parad och vi hållar alla tummar och tår att det finns några små bebisar där inne i magen. jag tycker att hon visar tecken på att vara dräktig men kanske är det bara önsketänkande. hon vill inte äta på morgonen och kräkte även idag. har tappat bort mitt måttband men tycker nog att man kan ana en liten kula. men som sagt det kan vara hennes knäppa matte som önskar fram symptom.
tänkte att jag kanske skulle vara lika häftig som alla riktiga bloggare och dra till med en liten tävling.
hur många valpar är det(om några alls) och isåfall vilket kön?
ska komma på ett fint pris till vinnaren eller vinnarna.
själv gissar jag på 4 valpar; 3 pojkar och 1 flicka

men den allra största nyheten av alla är att jag har blivit antagen till hundintruktörsutbildningen på Hundens Utbildningsakademi i Tomelilla. i november börjar jag och dec. -10 är jag färdig och innehar då tre diplom; Hundinstruktör, Hundinstruktör med klickerinriktning och Rallylydnadsinstruktör. det finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är över detta. ÄNTLIGEN börjar alla mina livsdrömmar falla på plats. nu är det min tur.

jag har även fått antagningsbeskedet för höstterminen och jag kom in på Hundens beteendebiologi och Djurens kommunikation i Linköping men ligger som andra reserv på Hund- och Kattetologi på SLU i Skara. men nog borde väl ändå 2 st tacka nej till sina platser? jag tycker det.

hoppas alla har en bra sommar där ute.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Felicia

5 valpar; 2 pojkar och 3 flickor..:D

2009-07-15 @ 17:08:34
Postat av: chipsi

5 valpar 2 flickor 3 pojckar

2009-07-15 @ 17:11:03
Postat av: Fanny

Fem valpar och en liten ponny! Ponnyn är en kille, och det är en av valparna också. De andra är självklart flickor och den allra förstfödda ska heta Gimmelböps Skurk!

2009-07-16 @ 08:09:35
Postat av: Gunilla

3valpar två flickor och en pojke:)

2009-07-19 @ 17:21:15
Postat av: Heidi

3 valpar = 1 flicka och 2 pojkar

2009-07-21 @ 20:54:06
Postat av: Fredrik broder din

5 valpar = 4 flickor och 1 pojke

2009-07-21 @ 20:55:15
Postat av: Jenny

6 valpar, 3 tikar, 3 hanar, så det så!

2009-07-22 @ 23:37:57
Postat av: Din bästa vän

2 gossar o en tjej! Kram

2009-07-30 @ 11:07:59
Postat av: Ann-Louise

Jag gissar på tre valpar (två tjejer och en kille)...

2009-07-31 @ 10:04:36
URL: http://hastochhund.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0